poniedziałek, 11 września 2017

Sałatka z jajkiem, porem i jabłkiem


  Jakiś czas temu robiłam sałatkę z jajkiem i porem, bardzo mi zasmakowała, ale chciałam trochę z nią pokombinować. Tym razem do tych podstawowych składników dodałam kwaskowate jabłka oraz żółty ser i muszę powiedzieć że wyszła znakomicie. Chrupkość owoców świetnie skomponowała się z ostrością pora i delikatnością jajek oraz sera.
  


Składniki:
  • 1 średni por
  • 6 niedużych jajek ugotowanych na twardo
  • 2 duże, twarde, kwaskowate jabłka
  • ok. 200 g żółtego sera
  • sól, pieprz, pieprz ziołowy 
  • 2-3 łyżki majonezu

  Por pokroić w półplasterki, wrzucić do miski, posolić i odstawić na 15-20 minut. Ugotowane na twardo jajka obrać i pokroić w kostkę, dodać do pora. Jabłka obrać i pokroić w kostkę, wrzucić do miski. Ser również pokroić w kostkę i dodać do warzyw. Doprawić, dodać majonez i wszystko dokładnie wymieszać. Sałatka lepiej smakuje, gdy chwilę postoi w chłodnym miejscu.



8 komentarzy:

  1. Takie sałatki bardzo lubię :) Pyszna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie sałatki i już mi się ich chce. Po lecie, pełnym ogórków i pomidorów już tęsknię z a takimi smakami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie proste sałatki - są najlepsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Very tasty recipe+ Really great.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszna i zdrowa sałatka. Zjadła bym teraz !

    OdpowiedzUsuń
  6. Na coś takiego mam akurat ochotę, tylko jajek w domu brak :(

    OdpowiedzUsuń